Regulamin
ORGANIZATOR:
Miejski Dom Kultury - Dom Środowisk Twórczych w Łomży
Ul.Wojska Polskiego 3
Data: 13 października 2013 r.
MIEJSCE: Hala Sportowa im. Olimpijczyków Polskich w Łomży, ul. Ks. Anny 18
Start 13.30
Jury:
1. Chris Jam Crew - Łotwa
2. Zwycięzca I dnia Wirującej Strefy 2013 w Kategorii Hip Hop Dance
3. TBA
REGULAMIN
- Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie do dnia 6 października 2013 zgłoszenia (wraz z imienną listą uczestników) oraz wpłacenie opłaty startowej na konto MDK-DŚT lub w biurze organizacyjnym w dniu turnieju podczas rejestracji
- Opłata startowa: 25 zł od uczestnika, 15 zł kolejna kategoria
- konto MDK-DŚT BPH PBK S.A. O/ ŁOMŻA 68 1060 0076 0000 3210 0016 4056
- Rejestracja uczestników odbywać się będzie od 11.00 do 13.00
- W danej kategorii tanecznej tancerz nie może brać udziału kilkakrotnie (np. w dwóch różnych formacjach)
WAŻNE!!!!! Jeżeli wpłacacie startowe na konto i potrzebujecie faktury wpiszcie to w przelewie
NOCLEGI
- Organizator pośredniczy w rezerwacji miejsc noclegowych w internatach 30 zł
- Za wszelkie szkody wyrządzone w internatach odpowiadają osoby wynajmujące dane pokoje
- Osoby pod wpływem alkoholu nie zostaną zakwaterowane w internatach a przedpłata za nocleg nie zostanie zwrócona
- Zabrania się spożywania alkoholu w internatach. Osoby nadużywające alkoholu zostaną natychmiastowo usunięte z placówki
- Warunkiem zarezerwowania noclegu jest przesłanie połowy kwoty na konto MDK-DŚT z miesięcznym wyprzedzeniem
HALA
- Na hali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia (czegokolwiek) oraz spożywania alkoholu
- Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania turnieju
- Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni lub na sali
- Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ obowiązujących na terenie obiektu
- Każda osoba tańcząca zobowiązana jest przy wejściu na halę i parkiet (tylko tancerze mają wstęp na dolną część parkietu) okazać identyfikator ochronie
INNE
- Jury składa się z dwóch grup trzy osobowych, które mają wyłączne prawo oceniania zawodów
- Każdy uczestnik turnieju występuje na własną odpowiedzialność
- Na prowadzenie reklamy w każdej postaci należy uzyskać zgodę organizatora
- Wymiary parkietu 12x10 m
- Uczestnicy do lat 18-tu powinni mieć opiekę osoby dorosłej
- Koszty przejazdu i ubezpieczenia pokrywają uczestnicy lub instytucje delegujące
- Każdy uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem imprezy
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie
- Wszystkie zespoły biorące udział w Turnieju przyjeżdżają na koszt własny lub jednostki delegującej;
- Każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów
- Uczestnicy ubezpieczają się na koszt własny lub jednostki delegującej;
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach;
za ewentualne szkody powstałe w szatniach obciążony zostanie zespół, który korzystał z danego pomieszczenia;
NAGRODY:
hiphop formacje I miejsce 900 zł II miejsce 700 zł III miejsce 300 zł
hiphop duety I miejsce 400 zł II miejsce 200 zł III miejsce 100 zł
hiphop solo I miejsce 300 zł II miejsce 200 zł III miejsce 100 zł
Turniej zostanie rozegrany w kategoriach:
HIP-HOP Kid's do lat 14:
Soliści, duety i formacje w kategoriach wiekowych:
1. soliści czas do 1 min (muzyka dj) eliminacje - grupowe wyjscia czas ustala jury, z czego wyłoniona zostanie 8, następnie walki system pucharowy - po 2 wyjścia
2. duety czas do 1:30 (muzyka dj) eliminacje, z czego wyłoniona zostanie 8, następnie walki system pucharowy - po 2 wyjścia
3. formacje do 3 min. - muzyka własna bez walk zostaną przyznane 3 miejsca
Wirująca Strefa 2013 Second Day Hip Hop Kid's do lat 14-stu
Data: | 13.10.13 (To wydarzenie już się odbyło!) |
Lokalizacja: | Łomża |
Miejsce: | hala sportowa, Ks. Anny 18 |
Patronat: | NIE (Jak zdobyć i co daje patronat?) |
Facebook: | Wydarzenie na Facebooku |
Opis: |
|
© 2001 - 2025 Break.pl - Prawdziwa strona Hip-Hop'u! Zgłoś błąd | Początek strony